Followers

Sunday, May 15, 2011

emo plak aku ,, ^^'

aku ingin menangis dlm turunnya hujan, tade sape tau aku menangis , tade sape tau aku bersedih .. :'(


ya Allah , btpe lemahnya hmbaMu ini . aku sntiasa menangisi kehidupan aku tnpa aku sedar aku masih ada Kau yg satu ! aku terlupa ya Rahman ... kuatkanlah aku ya Allah .  semoga aku kuat mengharungi hidup ini, suka dan duka .. semoga aku tabah menjalani liku-liku kehidupan yg penuh dgn cbrn . ya Rahman, Kau lndungilah insan2 yg aku syg sepertimana Kau melndungi aku sjak aku berumur setahun jagung .. sesungguhnya aku seorg hmba yg daif ya Allah ~~


ya Allah , knpe aty aku ny keras sgt ? airmata membeku dan taknak mengalir walhal aty menanggung 1001 beban perasaan . tak tertanggung ! 'Aku melihat terangnya bulan, cahayanya bersinar seperti sebutir mutiara jernih dan bulan itu seakan-akan tersenyum pdku , mmberi azimat & kekuatan . aku merenung matahari . cahayanya menerangi alam . terangnya ia memberi kekuatan dan keberanian kpdku .. aku memerhati alam . tenang setenang lautan biru, tidak seperti aty aku yg sdg berkocak kini . aku memandang birunya langit , melihat gumpalan awn yg bergerak bersatu . aku tersenyum :) . Subhanallah , betapa besarnya kekuasaan Allah , baru kini aku sedar .'


abundance of thank you pal , u help  me a lot . i learn a lot from u . maybe without u i'm hard to be like i am now . aku suka owg tegur aku jd tegur jela sume salah silap aku , aku tak kisah . aku suka owg menasihati aku jadi berilah nasihat yg kau yakin ia memberi manfaat pdku . aku suka owg berterus-terang pdku justeru berterus-terang jelah krn kadang i'm doing something with unconcious control . pimpinlah tgnku selagi berdaya , ingatkanlah aku selagi berkuasa . sehingga kini , aku masih tercari-cari identiti aku yg sebenar , aku belajar sesuatu dpd kowg .. kindness will always be priceless . kenangan sgt precious ,, . biarpun kotak memori semakin berhabuk dimamah usia namun janganlah biarkan ia terus ditelan zaman . iluvyou friend <3 :) ...


regards : dehearty_roses . 

No comments:

Post a Comment