Followers

Saturday, May 21, 2011

cite pasal aku :D

i open my dairy and soon i saw my post . bg kowg maybe nmpk bese jehh tp bg aku , whoa ! aku pun ta egt cte tuh .. 

cthnye cte sal kau na pndh tp ta jd tuh . rupe2nye aku de tules mek . t'egt plak cmne aku pjuk kau spye ta pnda (b4 kau kte ka ta jd pndh uh) ,, klaka wehh . haha . ta sgke i'm easy to be manipulated . sng2 jehh kau psyco aku . ble aku dpt tau kau sje je wat cmtu aku ase ish geramnye ... tp ble pqe2 blek, klaka gak . salah aku gak , lurus bendul sgt . haiya ~~ ^,^''

apela aku ny , byk emo arh kt blog nh . maaf lahh , kt blog ny jehh bwu de feeling na luahkan sume . diari ? ehm , ta perlu la kot sume luah kt diari . maybe , for the personal one ? tu bole a .. wehh, skrg msih mggu pekse (tp mungkin mse kau bce nh , pkse da abez) so goodluck jwb exam ! aku tau kau bole buad. kau kan pndy ~~ :D doakan kami skali, inshaAllah aku takkan lpe tok doakan kowg . 

after this bio paper 3 . huish , menggigil aku ble dga bio paper 3 isnin nh . aku bjet pper 1 @ 2 tu yg smgt na blaja uh . tp ble paper 3 ,, haiya , ase down ckit a . bukan taley buad tp ta yakin lah . tuh experiment kan ! spe yg bole score tu emg aku tabik lah . :'D  dh a aku slalu kantoi bab2 inferens ngn hypothesis uh . aduhh ,,, doakan aku bole jwb ek . aku nak sgt pekse kali ny BOOM ! bia gempak up up dpd kau . aku na jd pndy cm kau wehh ,, aku nak sgt ..

aku tgh mkn maggie mee ny . pedas seyh , pijar mulut . (heh, pekse un ta abez lg smpt plak mkn megi) . heheh , skali skale jep . bdq pedas yg len tade a (emg a,mgu ny kan ta blek) . aiyo , ape mao buad ek? hah , stadi psi ! betulbetul , dh a lpe bwk buku blek so , stadi gne media elektronik a ape lagi . :DD

*(ari kames) aish , asal aku ase rndu sgt nh ? ase cm na suro je mak ayh dtg mgu ny (tp dyorg mne dpt dtg ,,) . tkpe a, kol un jd a . so aku pun kol ... tutt.. tutt.. mak angkat fon . then mak kte , "pipah , bapak msok hospital ari slse aritu . dye kne strok sbb HBP . strok belah kanan so paralysed belah kiri. aritu taley gerak tp skrg da ok ckit dah . dah bole makan sume ..." aku ta sdr pun airmte aq mengalir . "habistu umi..." , "ye , dah jgn risau. bapak da ok ckit . umi gilir2 jge ngn laber .." . "habistu umi. .owg ta abez pkse lg ." , "dahdah . kau pekse je cm bese . doa lah byk2 , bce yasin ,,," . aku ta tahan dah wea . meleleh aku kt ctu .

besoknye plak afte mkn ptg ustzh nita jmpe aku . dye ckp mak aku kol ckp sal ayh aku n suro aku blek . t'gagap-gagap aku . 'na blek ke tak? blek ke tak? ok , aku balik .' so mlm tu pack brg n blek besoknye (arini) kul 8 pg . skip klz psi ha, aiyo ~ ,, so skrg aku da smpai uma . ayh aku discharge esok . nty ayh kne fisio tok b'latih b'jln . slmbt b'usaha ayh ! :D

No comments:

Post a Comment