Followers

Friday, March 16, 2012

Contest Aku Suka Makan Coklat !!


HAHA , coklat . 
sape yg tak suke makan coklat tu,
ce cite sikit kenapa tak suka?
dahla coklat ny kegilaan ramai .
tetibe ada plak yg tak suka .
kenapa?
takut jumpa 'jiran' baru ke?
takpyh risaula .
owg kate, pimple uh akn tumbuh bila kita pqe sal dia .
sama macam bila kita makan kacang .
kebanyakkannyalah cakap makan kacang ny
boleh tumbuhkan jerawat ,
taklah ,
mind kita controls everything ,
so don't let it grow !
eh, dah tersasul .
okayokay, back to the topic, COKLAT :) .

why did  i love to eat chocolate?
heyy, bukan setakat rasa coklat yg sedap tapi sebab,,
sebab ,, 
it's MARVELOUS !
thumbs up lah .
bila makan coklat,
mesti terlupa semua masalah yg membelenggu [cewahh] .
even cuma awhile ,
tapi tetap terasa dunia ny kita yg punya ~
hehe,
terimakasih banyakbanyak kepada penganjur ,
contest ny mengingatkan saya pada memori silam,
yg mulai kelam,
ditelan arus modenisasi 
*haiyo , dah keluar ayat sastera hah =.='
hahah .
jadi sneakers yg tekun membaca,
apa tunggu lagi?
JOM JOIN CONTEST NY.
atau anda nak belanja saya coklat?
theehihi ~ ^^'

okayokay, just kidding , no offense ^^ .
ny saya tag mereka ;
awak
awak
awak
awak
awak
dan awak :)



i'm not perfect,
imny.hlovate .

No comments:

Post a Comment