Followers

Monday, March 19, 2012

dan saya punya cinta :)

buah karamel masuk karung,
Assalamualaikum ;)

saya cuma manusia biasa,
yang punya cita-cita,
tinggi .
tak bisa dicapai cuma dgn kata-kata,
segar ,
impian yg dikandung sekian lama ...


malah saya juga punya cinta,
punya harapan even dalam sengsara,
tapi saya tahu ,
cinta saya takkan kekal tanpa cinta-Nya ,
it's okay lah pipo ,
biar kau hilang cinta dan kasih sayang seorang ajnabi,
daripada kau kehilangan kasih Ilahi .
Dia tahu apa yg terbaik untuk hamba2-Nya
jangan kerana cintakan si dia,
kau lupa pada Dia ,
Luahkan apa yang kau rasa hanya pada Dia ,
cuma pada Dia .

namun,
andaikata hati sudah terpaut ,
segerakanlah ,
kerana sesungguhnya lelaki-lelaki yang baik untuk perempuan-perempuan yang baik,
dan perempuan-perempuan yang baik, untuk lelaki-lelaki yang baik,
dan begitulah sebaliknya - Hadis .

p/s : sesungguhnya diri ini sungguh mengharap cinta Ilahi.
semoga cintaku pada-Nya mempertemukan diriku pada cinta sejati ,
inshaAllah :)

jadikan aku kekasih halalmu :')

diri tak pernah tewas,
destini.hlovate .

No comments:

Post a Comment