Followers

Thursday, March 15, 2012

i'm the winner ? wahh :D

Ehem .

kayu bakar kayu aloy ,,
Assalamualaikum :) .

haritu saya ada join satu contest ny
tapi sebab rasa tertarik, 
saya join ,
dan Alhamdulillah ,
thanks kpd Rochelle krn mengadakan contest ny 
dan sponsor pertandingan ny,
semua hadiah tu cantiklah :D
tibatiba terasa macam nak semua hadiah tu,
haha , 
maaf, sayatengahjealous -.-' .

miss Rochelle pesan suh gtau sponsor

alamat rumah : 98, Jalan Tenang, Taman Dato' Shahbandar, Ampangan, 70400 Seremban, N.S.D.K .
nombor telefon : 0176564785 .
Nama full : Afifah H
anani binti Rosdi .

 dan ny antara gambar-gambar utk header,banner,blogskins dan cursor .
pilihla gambar mana yg sesuai utk semua tu,
sbb saya taktau cursor tu apebenda [maaf,tak reti IT sgt~]






header,banner,blogskins dan cursor uh 
nak yg simple je , tapi menarik :D
itu je permintaan saya [cewahh] ,
yg lainlain tu takkisahla macammana,
saya terima :) .

*rochelle, saya taktau nak send gambar kat mana jadi saya upload kat entry ny je ,
takkisah kan ? ^^'

sedetik lebih,
pipo .

No comments:

Post a Comment