Followers

Sunday, March 25, 2012

maka saya percaya :)

biji kurma biji sagu,
mata dah kuyu , -.-''

baru je haritu,
takde laa lame sgt,
tapi baru je rabu haritu,
the candidates dpt result .
SPM [Sijl Padang Mahsyar] .
eh tak, 
tu lambat lagi,,
tapi sijil SPM yg ny 
Sijil Pelajaran Malaysia .
hehehe ..

so masingmasing?
how's your result?
mesti chantek kan result korg ~
hehe .
hm , actually ,
tak brpe penting sgt pun result uh .
yg penting ,
kita dah usaha,
dan kita tahu kita dah buat yg terbaik,
mungkin Allah sengaja uji kita,
kasi kita result mcmtu ,
it's okay,
think positive .
rezeki uh luas, 
bumi Allah ny terbentang,
bertebarlah !

'Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia baik bagimu,
dan boleh jadi kamu menyukai sesuatu padahal ia buruk bagimu' 

ingatlah,
Allah is always by your side :)

jangan membenci sesuatu secara berlebihan kerana boleh jadi kamu menyukainya,
dan jgn menyukai sesuatu secara berlebihan kerana boleh jadi kamu membencinya 
- Saidina Ali bin Abi Talib .


kejayaan tak dtg bergolek, so kejar ia !

result saya sendiri tak secemerlang mereka,

even sekuat mana saya berusaha,
namun Allah bagi 6A jua,
alhamdulillah ^^ ,
saya tahu 6A uh tak banyak mana pun,

maka saya percaya,
rezeki saya mungkin bukan pada result,
kerana saya percaya
Dia ada merancang sesuatu yg lebih baik untuk saya,
malah untuk awak juga :) ,
so think positive,
jangan buruk sangka pd Tuhan .


semua akan okay, insha-Allah,

imny.hlovate .

2 comments: