Followers

Monday, March 19, 2012

mereka kata saya GILA IT ~,~'

sup sayur sup campur,
Assalamualaikum :) .

*bila study locally, ramai org rindu . so, hope dapat tawaran sambung belajar ke luar negara kerana saya nak bawak rindu anda bersama-sama ~ ^^ . [iklan jap]

mereka kata saya GILA IT, ORANG IT,,
tapi apa mereka tahu mengapa begitu?

*

*

*

*

*

saya tidak punya tv untuk ditonton,
saya tidak punya radio untuk didengar,
saya cuma punya laptop
dan internet,
sebagai akses ,
kemudahan,
prioriti ,
maka saya bukan seperti anda ..
terutama rakan sebaya,
sudah tentu rancangan tv anda hafal bukan?
lagu terbaru??
cerekarama ?
konsert korean?
maaflah,
saya bukan ratu korea ,
tak minat koreakorea ny,
malah, cerita Cinderella Man yg ditonton sejak sebulan lalu,
masih lagi belum habis ditonton .
aduhh, susah susah .
hahaha .
takpela, ada rezeki saya tengok awak ea CM ?
hehehe ;)


KIM BUM -.-'
.

.

.

saya cuma mampu update isu2 semasa
melalui surat khabar [kalau rajin baca lah -.-]
atau internet ,..
yeah,
apa guna ada internet
andai tak digunakan sehabis baik ^^ .
maka,
jgn menuding jari kepada saya,
andai saya selalu on9 :O


desperately ~
dehearty_roses .

No comments:

Post a Comment