Followers

Friday, April 27, 2012

: Luahan rasa untuk yang terasa :

buah mengkudu cili padi,
selamat pagi ! :D

: Luahan rasa untuk yang terasa :

Mungkin ya, Allah sengaja menduga. Dia meletakkan rasa cintaku terhadapmu walaupun aku sedar, jauhnya hati kau dengan hatiku . Tapi aku bersyukur, Alhamdulillah, even sekejap cuma setidaknya rasa cinta ini didik aku untuk menjadi lebih matang, lebih tabah, lebih cekal dalam mengharungi hidup, zaman siber ini .

Kita cuma kawan baik je, ya, itu batasan kita . Tak lebih, tak kurang melainkan kau adalah HALAL bagiku :') . Teringin nak dengar lafaz cinta itu . Ya Allah, pipo ! Sabar ya, insha-Allah, masa anda akan tiba ^^ . Terima kasih ya Allah, Kau hadiahkan rasa cinta ini dekat, cuma kepada teman karibku sendiri. Betapa cinta itu hadir tak terduga ~

Maafkan saya, awak . Terlalu berat rasanya nak ucapkan perpisahan, leraikan perhubungan . Walau baru 2 tahun kita kawan tapi sekejap je kita jadi rapat . Tanpa sedar . Maadkan saya ya awak . Bukan saya tak sudi tapi cinta ni mendengki . Dengki pada ikatan persahabatan kita maka ia hadir, bina ikatan yang baru . Saya nak ikatan yang dulu awak ! Cukuplah saya penjarakan diri dari emosi,. Saya bukan siapa-siapa untuk miliki cinta awak , saya bukan milik awak . SAYA MILIK WALI SAYA, saya milik Dia Yang Esa . Awak, rasa sayang ini saya hadkan . Kita kawan kan? Yep, kita kawan, cuma kawan, hanya kawan :')

p/s : Love can't be forced, let it be nurtured .
        Sukarnya nak pisahkan rasa ini, umpama pisahkan nyawa dari jasadnya . Tapi takpe, aku cuba .
       pesan aku : AWAK TETAP ANTARA YANG SAYA SAYANG SEHINGGA KALIMAH SYAHADAH YANG TERAKHIR :)
      Saya TAK PERNAH MENYESAL dengan pertemuan kita, perkenalan kita, perhubungan kita, perkelahian kita, perpisahan kita, kerana saya tahu malah bersyukur dan sangat beruntung kerana Allah mempertemukan saya dengan orang yang HEBAT MACAM AWAK ^.^ .

kan? ^^

**********************

maaflah, 
tapi ny memang betul, luahan hati sendiri .
sengaja berkongsi,
nak minta pendapat kalian,
kot ada yang rajin mengisi ruang komen :)
taktaulah sama ada Allah sengaja menitipkan rasa itu ,
semuanya isn't under control ,
eh tak, takut jadi macam tu je nanti ,
Allah sendiri berfirman :
La taqrabu zina ~
kalau berzina pun dah sah sah takleh,
apetah lagi kalau mendekati zina.
okay sory, ayat tu terbalik -.- ,
dan zina punya variety jenis !
zina hati, zina mata, zina telinga ~~
and me especially ,
dah buat zina hati T^T .
sedihnya .
dan saya dah bertekad ,
sebulat nekad,
saya nak tinggalkan zina hati ny .
Ya Allah, tolong bantu aku !


one step forward :D ,
destini.hlovate .

No comments:

Post a Comment