Followers

Saturday, April 14, 2012

semua akan okay, with God willing :)

buah cempaka buah baiduri ,
saya susah hati :'(

taktahu kenapa, 
hati ny cm taknak dah ,,,
taknak dah sungguhsungguh mohon Medic kat Mesir tu ,
seolah-olah ia berkata
'kalau tak mampu, katakanlah . jgn terus sembunyi'
:(
mungkin benar apa yg dikata ,
saya tak mampu nak biaya sendiri pergi sana ,
kot nak dpt biasiswa via result SPM ,
KAU TAK LAYAK PIPO .
huwaaa T.T ~
sodih eh sampai ke limpa !
ish, lap air mata tu .
tak sopan elok anak dara menangis =='
sabar pipo sabar .
kot tak dpt fly tahun ny,
next year, atau 2 tahun lagi,
HAH, FLY LAH KAU KEMANA PUN .
janji kau struggle masa exam,
tu dah terlebih memadai .
aku tahu kau boleh po ,
jangan putus asa ,
semangat kau tu penting .


tapi saya nak kejar cita-cita :'(
ada org kata ,
sekarang ny bukan masa nak kejar ambition kau ,
sekarang ny masa nak kejar tuntutan pekerjaan semasa .
macam aku ,
aku pilih bidang ny [terlupa apa nama bidang]
nanti dah besar sikit,
bila kedudukan kewangan dah kukuh,
aku pilih laa bidang yg aku minat ,
akukan minat Fizik ^^ ,,
kata-kata tu membuatkan aku terfikir ,
'aah kan , asal aku terkejar sgt ngn Medic ny ?
at least aku dah dpt twrn blaja tu dah dikira bersyukur,
berbanding mereka di luar sana yg masih ternanti-nanti,,'
dan aku balas kata-kata beliau,
okay, nanti aku fikirkan :)

sekarang , aku sedang menunggu tawaran,
yelah manalah tahu tuah nasib badan,
ada plak yg nak taja aku ^^'
hehe, aku berdoa, moga makbul , aminn !!

a night to remember :')
dehearty_roses .

No comments:

Post a Comment