Followers

Sunday, May 6, 2012

drift to PD ! *O*

buah limau belimbing besi, 
Milahh ! pergi mandi ! -.-'

Assalamualaikum and hai semua :D
ohoho, tiba-tiba terasa ceria ,
mungkin penangan cinta [erk] ,
kuatnya ,, opps , keluar topik dah ,
hehe .

kali ny , santai-santai , relax-relax ,
tak formal okay ,
i mean , the story telling .
nak cite ny , bed time story orang panggil .
mari dekat , mari dekat .
haa ~ pakat ramai-ramai datang sini .,
buntangkan mata, luaskan telinga , nanti konfem terlena ! ^^'

ini kisah 7 tahun dulu ,,,
eh tak, 7 hari dulu .
bersamaan 29 April .
special sangat ke tarikh ny?
kalau dulu :
oh tidakk ~ dia bukan siapa-siapa untuk dikenang ~~  
tapi sekarang :
wea ! nak sambut bday kau nty jom ! :D
hehe, lumrah hidup , biasalah .
 kot nak cerita, konfem korg dah terlelap dulu dah b4 cerita mmbuka tirai ,
so, nak kasi sedikit muqaddimah ~
dengar ya anak-anak :D

~~ 3 buah kereta , premax waja , super kancil , and lumbo-harrier ,,
drift to pd sama-sama ngn kancil [tak rancang pun ouh]
semua mmg pndg rendah .
ape ? egt kancil takleh nak pecut kereta korg ke ?!
haha , gara-gara si waja yang lambat beraksi ,
kan , dah kena pecut dah :P *sukenyee ^^.
tapi , 
kancil tetap kancil .
sekuat mana pedal brek ditekan ,
kalau dah pecut sekali tu pun dah dikira puas .
sebab ~~
kereta kami ringan cik .
risau anak teruna yg duk kat belakang tu .
kot kot ada nyawa yang melayang ,
tak ke naya nanti ?
sbb tu lah , sekali pecut dah cukup utk rekod :) .
bangga ?
ye la kot . sikit laa .
HAHA . rugi tak amik gambar masa drifting tu.
kalau tak, boleh jadi bukti :D .
okay la , ny ada sikit picca .
kot nak cite pasal drifting ny senanye panjang ~
tp, takpe lah . 
takde rezeki korg nak tahu ! hehe .
and so, enjoy the pictures :)

using sun-block 50 SPF ^^
arrive safely -.- . [mencuramkan] ~
EMERGENCY ! nset anyn pun mandi sekali ~,~
antara gentlemen yg join sekaki ~
nasi lemak air tangan auntie Maznah! *sorry if i get it wrong ^^'
yeay , wawa kena buli :D !
fully furnished *pehh,lega ^.^
wawa desperate je ouh .
the bday girl ;)
the home-made cake kau sdp sgt ouh akem :D
main bola pantai -.-
hadiah 'my bday' ouh . mekasih uqi ~~ ;)
kempunan nak mandi laut ~
ny pemilik sebenar motor tersebut =.=
bina istana pasir, yeay ! ^.^
bukti kami memancing =.='
gmba jauh sgt, tak nmpak -.- [tu shell !]
istana pasir tak siap-siap lagi ouh -.-
next stage ~
siap dah 'istana pasir'  haa ~ ^^'
' air laut dah surut , tak dpt nak mandi dehh ~ '
8 buah kereta , 3 bijik motorsikal .
=.='' !
kerek ouh muka ikwal ~,~'
WWE smackdown ! -.-

di 'padang' tandus ~,~ .
more picca in HERE :)

at the end of the story [cewahh~ haha]
kami bawak haluan masing-masing .
premax waja dah lama beransur -.-
lumbo-harrier laju tinggalkan kami terpinga-pinga di belakang ==''
takpe la . santai dah a .
nak balik dah pun ~~
drift ? haha , a bit laa .
tapi tak best drift sorg2 ,
ase tak mencabar .
jadi, lenkali kita drift sesama lagi eh :D !

TAMMAT :)

satu satu tiga,
destini.hlovate .

No comments:

Post a Comment