Followers

Monday, May 14, 2012

'Love Letter' from me ^.^

aku membuka kembali lembaran 'notes' di FB-nya.

sungguh, menyentuh jiwa !

bukan sebab ayat beliau yang manis macam sugarcane,

tapi kerana keikhlasan kata2nya,

:'( , how I really don't want to end it up here ..



*******************************************************

Bismillahirahman ar-Rahim,


Assalamualaikum ,
ke hadapan sahabatku yang dirahmati,,

whai sahabat, tahukah engkau mengapa aku suka berkawan denganmu ?
aku bukan berkawan denganmu kerana hartamu...
aku bukan berkawan denganmu kerana rupamu...
aku bukan berkawan denganmu kerana asal-usulmu...
aku bukan berkawan denganmu kerana aku ingin mengenalimu...
aku berkawan denganmu kerana ilmumu, keletahmu, senyummu, tangismu, dan keikhlasanmu...
dan yang paling penting sekali, aku bersahabat denganmu kerana Allah...
kerana apa yang aku harapkan dalam persahabatan ini hanyalah keredhaan-Nya...
aku tidak pedulikan masa silammu, pandangan orang lain terhadapmu, dan segala kecacatanmu...
kerana aku hanya mengenalimu seadanya kau kepada aku...



wahai sahabat... aku tahu aku masih tidak mengenalimu dengan lebih mendalam...
jadi, maafkanlah aku andai aku telah melukakan hatimu,,
kerana lidah ini boleh menusuk hati sesiapa sahaja tanpa disedari,...


wahai sahabat,,
andai ini kata-kata akhir dariku,,
aku ingin mengucapkan terima kasih kepadamu kerana telah banyak membantuku...
aku doakan agar kau sentiasa bersama insan yang soleh dan solehah...


tiada kata-kata manis sebagai pujian..
kerana segala pujian hanyalah kepada-Nya...


wassalam ....


*************************************
mungkin, dia tak tujukan pada sesape,
tapi maaf, saya seorang yg KUAT PERASAN [hehe]
jadi, i think he wrote this letter for me :p .
haha, what ever it is,
he often remind us about death ,
and his words,,,
seolah-olah menyatakan bahawa dia akan pergi,
tak lama je lagi.
oh Allah , lemah semangat ! :'(
aku benar-benar takut kehilangan dia .


p/s : i need some strength T^T

miesme amour,
imny.hlovate:)

No comments:

Post a Comment