Followers

Saturday, May 12, 2012

secawan teh , secangkir kopi :')

yang baik itu budi,
yang merah itu saga,
yang kurik itu kendi,
yang indah itu bahasa :')

Bismillahirrahman ar-Rahim .

'ada orang nak try saya, tapi saya teringatkan awak..'

mungkin Allah sengaja menduga ,
apa iman sekuat Tembok Besar China ,
atau rapuh seperti kain sutera ~
Ya Rabb !
kutitipkan sayang buat dia ,
yang jauh dari kornea ,
segar di minda ...

sekonyong-konyong kucuba tahan ,
akhirnya pecah tubir mata hati ,
ini dugaan kau beri ,
walau tiada sebarang kata cinta,
namun sayang yang termeterai,
sukar dikikis walau guna belati !

******************************

permulaan persahabatan yg agak aneh,
namun ikatannya kukuh sampai kini ,
mana mungkin tak timbul rasa sayang ,
nama pun KAWAN ,
lebih-lebih lagi my best friends,
I Love All My Friends ,
so jgn pertikaikan .

huarghh ~~~
aku tak kuat,
namapun perempuan ,
emosi merajai ,
sobsob T.T ,
tapi aku sedar ,
kami takde pape ikatan , 
cuma sebagai sahabat ,
He is not mine, and I'm not yours ~
aku faham .
sebab tu lah I'm trying to hide the sensation,
kau tanyalah beribu kali,
takkanlah aku nak kata
wehh , aku jeles !! :p .
no way mann ~
akukan ego , just let me alone .
sekejap je rasa sedih uh bagai .
buat klaka sikit, okaylah tu ^^
yeah, apa guna merana lelama ,
think positive dear .
kot kau aku punya,
insha-Allah, kau akan kembali .




F.R.A.N.C.E !
imny.hlovate .

No comments:

Post a Comment