Followers

Thursday, November 22, 2012

SELAMAT HARI LAHIR AMIR AFIQ ^^

buah kedondong limau kasturi,
assalamualaikum selamat pagi ! :)

gambar dari pakcikk Facebook ;)


Muhammad Amir Afiq bin Suhaimi, itu nama yang terpateri . aku kenal dia masa kat SMKAP [sekolah menengah kebangsaan agama Pedas . tp skrg dah tukar nama kepada SMKA DATO' HAJI ABU HASSAN HAJI SAIL] . maksudnya, dari form 4 aku kenal dia . orangnya tinggi (yeke? haha) ,dan pemalu ~.~ . okay, ini kisah benar ehh . sebenarnya harini (21NOV2012) = hari lahir beliau . 18 tahun dah dia . dah boleh jadi bapak orang . HAHA .

my wish : wishing you have a great time today . kullu 'am wa antum bikhair . semoga Allah memberkati anda and may success be aside you fiddunya wal akhirah in shaa Allah :) . Hidup perlu diteruskan walau apepun yang terjadi . Pal, i will always at your back .Jgn cepat mengalah ! just ask for my help when ever you need me ^^ . dan, doakan kejayaan bersama ! :D

okay, aku nak admit satu perkara kat sini *dgn harapan kau membaca post ny ^^'* . aku sebenarnya tak kenal pun kau yang mana 1 masa form 4 walaupun kau pernah jejakkan kaki kat kelas aku. serious aku tak tipu ! aku cuma tau nama je sbb budak-budak ny selalu canang nama kau . al-maklumlah aku ny kan pemalu :3 . nak nak aku ny budak baru so mmg tak terdaya laa nak kenal satu batch masatu. cukuplah aku kenal budak kelas aku, tu dah memadai :) . konklusinya sebenarnya aku nak minta maaf atas tindakan aku dari mula kita kenal sampailah sekarang *sambil menghulurkan tangan untuk berjabat* . maafkan aku ya :') 

kami sekarang belajar di institut yang sama, Kolej Matrikulasi Negeri Sembilan (KMNS) , modul yang sama, dan dia ex-budak kuliah aku . mesti korang tertanya-tanya camne boleh jadi macam tu kan? okay, dulu kitorang kuliah S1C . S = jurusan sains , 1 = modul 1 , C = kuliah . both of us tak tukar pun modul,malah tak mohon pun tapi gara-gara ramai budak modul 1 tukar ke jurusan lain maka 3 praktikum(mcm kelas la kiranya) dari kuliah kami terpaksa dibubarkan . praktikum aku la tu :( . aku dulu S1CP7, dan amir S1CP2 so wajarlah praktikum aku dibubarkan . ini gambar terakhir kami S1CP7 ;

Maaf, tak berapa jelas ~

tak banyak benda yang aku boleh cerita sebab aku bukan selalu borak dengan dia, tak selalu terserempak dengan dia  kat matrik uh , dan aku ny memang jenis yang tak amik kisah sangat kalau benda uh tak berapa penting. maaf ^^' .

and as a conclusion , aku sayanggg semua kawan aku :) . Jaga iman, jaga solat, jaga diri leklok . 

p/s : maaf amir afiq, aku habaq kat satu dunia birthday kau .

sincerely,
imny.hlovate^^ .

No comments:

Post a Comment