Followers

Wednesday, May 8, 2013

hai . dia crush saye :3

Assalamualaikum , haiii semua :DD

       hmm , aku pernah cerita tak pasal crush = orang yang aku suka masa form 1 dulu ? hm, macam tak pernah cerita je . malas laa nak cerita . HAHA . yela okay okay aku cerita tapi hehehe , malu laa pulak nak cerita tapi takpelaa , benda dah lepas kekadang tak salah pun cerita :) .

ceritanya begini :

       His name is Imran . Muhammad Imran bin Solahuddin. we were of the same school and of the same class . Acane aku memula kenal dia? hm , masa ktorang terserempak kat depan pintu masuk dewan untuk dengar taklimat . tak, sebenarnya, aku yang ternampak dia . masatu dia dengan kengkawan dia on the way nak masuk dewan tapi dia jalan, astaghfirullah al-'azim . tersangatlah loading ! sabar jelaa haii ~ lepastu tak sangka pulak kitorang are allocated in the same class . patut laa ha aku rasa macam pernah jumpa dia je . haihh =..= . dan hari pun dilalui seperti biasa :) .

pinjam dari pakcik facebook :3


       precisely, how did I knew him? sebabnya, dia uh anak cikgu . yeah , I am too . sebab tu aku kenal dia lebih sikit daripada orang lain [kot] . haha . tapi entah macam mane boleh terjatuh suka kat dia pulak haishh ~,~ . 4 tahun aku suka orang yang sama jee walaupun masa form 2 dia pindah sekolah . hm .. masa dia pindah skola uh , semua orang rasa sedih , termasuk laa aku tapi aku takde laa sampai menangis dehh . simpan dalam hati sudaa . masatu aku tengok dia relax je nak pindah , muka takde reaksi sedih pongg . semua orang dokk nangis pasal dia tapi dia boleh sengih-sengih lagi ! haih , apela ~

       then masa form 4 dia pindah petra semula , selepas kitorang berkeras suruh dia pindah sini =..= . hehehe , kejam tak? hahah XD . tapi rupa-rupanya kedatangan dia hanya untuk seminggu je . alasan dia , mak dia tak bagi dia amik Add Maths ! alasan tak logik -,- . then kebetulan pulak pada masa yang sama, aku dapat tawaran untuk sambung blaja di smkap . apelagi , aku pun join laa dia pindah gak . hehe . minggu tu minggu terakhir dia , juga aku :') . bila kawan aku tau pasal perpindahan ni (sodeh lak nak cite) , menangis dia ! memula uh before diorang tau aku nak pindah , kawan aku uh mintak tolong aku pujuk si Imran nihh . dia kata 'kau tau tak wehh , masa seminggu dia kat sini tak dapat nak ganti 2 tahun dia pergi ! T.T' meleleh aku ~ tapi lepas diorang dah tau aku pun nak pindah gak , apelagi, banjir kelas uh dengan airmata diorang !! forgive me pal, i have to move on :'( .

       cerita lama bila dikenang, tersentap hati ni . haih . dah lama tak dengar habaq dia . apa yang aku tau pasal dia sekarang adalah, dia budak stpm kat SHAMS , sekelas dengan Nashrul and Afiqah Mazlan . ouh ! haritu dia ada lawat kawan2 skola menengah dia yang ada kat kmns nihh . alang-alang uh dia nak jumpa aku gak . perghh , gelabah ouh masatu , yela , dah laa kitorang tak laa rapat sangat , tetiba dia nak jumpa . terharu seyh ~ . tapi sebenarnya , kitorang tak sempat nak jumpa pun sebab dia dah nak balik masatu . hm . takpe laa . kot ada rezeki nanti kita jumpa laa kat mana-mana :) .


       please percayakan aku , sejak aku form 4, aku dah tak suka kat Imran dah . I mean, aku masih suka dia cuma sebagai seorang kawan jela :) . yeahh, dia sangat disenangi . aku harap he is still him , or he might have some improvements ^^ . i hope so . jaga iman, jaga solat, jaga diri elok-elok pal . adios :DD .

love letter ,
imnyhlovate .

No comments:

Post a Comment