Followers

Monday, May 13, 2013

i am your past :')

pucuk limau buah kasturi,
assalamualaikum selamat pagi ! :D

tak kisah laa kau baca ke tidak entry ni, yang penting i can deliver what i want to you.

you've grown enough pal . aku perhati je kau daripada jauh . gelak kau, tawa kau , cakap kau, seolah-olah menunjukkan yang kau tak dihimpit dengan kekosongan . I am happy :') . yelahh , sape tak gembira kalau kawan dia gembira . tapi aku rasa bahagia bila dapat nampak kau boleh gelak even without me . itu menunjukkan kau dah berjaya adapt dengan surrounding .

so, it seems like I am not in need anymore .. yelaa , ape je yang aku boleh bantu . pelajaran? duhh , course kita berbeza . accompany? i think there's no need. kau dah ada mereka untuk teman kau sepanjang perjalanan kau . hm, mungkin betul laa cakap kau , haluan kita dah berbeza . i can't help much . nak borak-borak dengan kau pun macam takde idea . 

tadi , aku unfollow twitter kau walaupun sebelum ni aku berdegar-degar nak follow kau . taktau laa . aku takut aku takleh terima hakikat yang kau tak perlukan aku . hahaha , tak munasabah kan alasan aku ? okay , sila abaikan ==' . hm, berbalik kepada cerita tadi , aah , itu apa yang aku rasa . err , ini dikira buat sesuatu guna emosi ke? bukan ke 1st reaction kita yang dikira sebagai 'buat sesuatu guna emosi' ? tapi , yang ni aku dah pikir 4,6 kali dahh . cumanya, aku rasa waswas . betul ke tindakan aku ni?

walau apapun , aku sentiasa berharap, aku sentiasa berdoa , moga kau tabah harungi hidup kau :') . kita nampak je macam dekat tapi sebenarnya kita saaaaaanggggatttt lah jauh . dan aku kena terima juga kenyataan ni andai kata kau dah tak benarkan aku jejak hidup kau lagi . jaga kesihatan kau . jaga iman kau . jaga solat kau . jaga diri kau .. adehh , mata masuk habuk laa pulokk . hahaha .

maka , di kesempatan ni aku nak mintakkkk maaf sangat-sangat , asif jiddan , for all my wrongdoings , tubce ~ minta maaf gak atas apa yang aku pernah buat kat kau sepanjang perkenalan kita . tak sangka kejap je rupo eh Allah mintak tolong aku temankan kau .. adehh , mata masuk habuk lagi . tsk :( . ouh ! aku nak minta maaf gak atas segala kelakuan aku selama ni . gedik santai aku , friendly aku , cembeng aku #eh? , ngajokk aku , salah paham aku , sikap jealous aku , tacing aku , and etc. . kekadang aku akan jadi camtu lagi lagi bila dah rapat . harap korang selesa .. hm, aku pena try untuk tak tacing dgn org lain dah tapi , haha , mulut kata okay walhal muka dah berubah kelat !

and aku nak kau tau gak bahawasanya ,


ana uhibbuka fillah !
inshaAllah , moga selamanya begitu :') . uhibbuka fillah ya sodiqi .

now, i am your past . keep on going with your future life and stay still . kalau kau perlukan aku , bila-bila je aku ada kat sini okay :) . jangan cepat mengalah ! *sambil tepuk bahu* , saya berbangga dapat kenal awak . 

#biaq aku habaq kat satu dunia benda ni .

yours truly,
:)

2 comments:

  1. Haha...cukup dengan emosi...entri2 aq pasni dah tak camni lagi dah...

    cukuplah semalam...

    hari ni aq perlu blajar drpd sume bnde...trmasuk alam...

    LEARN FROM NATURE!

    Yg pasti twitter tu bkn anyum la kan? haha ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe . sorry tau . ini cerita dlm blog bervariasi .
      penuh emosi? yeah , a lot .
      (Y) ! orang macam anda lah yang kami cari !! :DD . hihi .

      hmm , nape kau cakap tu bukan dia? *hihi , just wondering :)

      Delete