Followers

Wednesday, August 7, 2013

ucapan hari raya :))

Assalamualaikum sahabat semua! kaifa haluk? ^.^

tomorrow will be our last day of Ramadhan for this year, and today is the last day of tarawikh.. semoga kita diberi kesempatan untuk bertemu dgn ramadhan yang akan datang inshaAllah :') . satu tahun lagi .




Dikesempatan ini, saya, pipo nak wish untuk hari raya. hoho. but firstly, kepada mereka mereka di bawah :

perd - Allah uji kau macam2 bulan puasa nihh. aku harap kau terus kuat. No . bukan terus kuat tapi cuba untuk jadi kuat. aku, eh kitorg sentiasa ada untuk kau inshaAllah :') . *sambil tepuk bahu* sabar tau kawan :) .
btw,
aku mintak maaf kot ade keterlanjuran kata, kegedikan action, mahupun kelaseran tutur kata. mohon di delete semuanya. hoho. seri okay? :)) .

adib shukrie : kau antara kawan terbaikkkk yang aku pernah ade. serius ahh, aku anggap kau as my best friend. tapi bila kau ngaku kau takde best friend, aku rasa sedih sangat. rasa useless. rasa tak bersemangat. i am truly sorry atas keterlibatan aku dalam life kau. really am sorry.

cik ima : saya rindu awak sangatsangat. serius. hoho.  semalam jumpa dayah hamir kat rumah akem. akem buat iftar. rindu dayah jugak tapi rasa awkward gila. taktau nak borak hape. tapi papepun, dayah dah kurus XD .
cik ima, thanks a heap sbb sudi jadi kawan untuk beberapa tahun nihh. i am sorry for everything sbb i didn't be a good friend. mohon dilupakan segala sengketa :') .

itu kot antara orang terpenting yg aku nak mintak maaf. kot laa. hoho
ouh iye lupa pulak dyorg!

to smkap-ians, sorry sbb jadi pendiam. aku pemalu kott :3 . hoho . budakbudak 4K --> cypah, akem, anin, zuhid, abun, shalo, ammar, jawe, adnan, fahemi, aliff, pm, zaty rasyidah, ros, dela, err lagi sape ye (maaf lupa -,-) :  aku mintak maaf sbb selalu susahkan korg untuk kejut aku. maaf. maaf sangatsangat :'/ . serius aku taknak tido masatu tapi penangan syaitan kuat sangat! Eheh, salahkan syaitan pulak. okay sorry. mohon jangan disimpan dlm hati ehh ^^ .
budakbudak Ghazalians --> ima, hazirah, pikah, fishah, djah, faizal, copo, iqbal haq, azam, bangle, ikwal, tiya, canoh, fea, anin, akem, dbah anas, fashe, wawa, nysah kudus :
my tears, my action, my spirit, my talk . sorry for all that . kekadang aku eksaited, sampai terlupa nak tapis ayat. maaf . aku bukan kawan yang baik . Ghazalians sekarang dah berpecah . ke usim, ke Mesir, ke selatan, ke timur ~ tapi harapnya ukhuwah kita tetap  tersimpul mati :') . korang memang the best ! 

to geng drama --> GB, Syai, Othman, Paan, cik Sam , Akmal , Amir gemokk , Perd, Juju , Shaha, cik Kisa :p , farah syafiqah, muhamad arif , ameerah, dyla >.< :
drama korang memang ohsem ! serius ahh best. memasing tau tau je peranan dyorg . and sume reti nak bangkitkan semangat pelakon tu . ahaha .
othman and Juju : sorry i don't know how to be a sweet talker in a drama . huhu .
apeapepun, to all , i am sorry atas segala keterlanjuran kata . kot ade . hoho . and sorry sebab tak berjaya melakonkan watak dengan sebaiknya. huu T.T . GB kata nanti inshaAllah nak buat gathering . eheh . tak sabarnya ! XD

kepada warga tolo
aku jadi hyper-active, jadi talk-active sejak jadi fasi nihh. maaf for the inconvenient . yes, kekadang aku rasa kecewa dengan diri sendiri sbb aku rasa aku macam dah tercakap something yang menyakitkan hati org. mungkin . risau . entah laa. sorry sangat2 atas segala ketidakselesaan uh. aku tengah cuba kurangkan rasa tu by posting less post in our group . hahah. lepasni orang lain kena amik alih tugas menghidupkan group >.<

heyy budak-budak group Kolej Matrikulasi Se-Malaysia !
thanks Allah for their existence :') . mereka memang sporting . tanya soalan leweh pun ade je yang sanggup jawab . berbeza dgn seniors U aku . dq2 nihh tanya soalan remeh sikit je, dah berbakul kata-kata putus semangat -.- . iye aku ngaku aku pun rasa rimas dgn soalan depa tu (kekadang laa) sbb rasa macam dyorg masih belum reti guna kemudahan IT sebaiknya tapi aku try untuk husnuzon . tapi setidaknya bertindaklahh sewajarnya sbb bila anda menutup peluang kami untuk bertanya, jangan ditanya kenapa ranking U uh tak menaik . maaf, no offense ^.^v .

walau apepun, sorry kot ada salah paham , keterlanjuran kata , kebebasan bersuara yang melampau . zabir . maddd . dayini . kak ainil hawa . faizal . syahmi . aiman lee . luqman . wawa aqilah . kisa . samsiah . syairah . radzi . abg abul ... . maaf . and thanks atas segala ilmu :') . all the best korang semua di U nanti ! ^.^



semoga raya kali ni penuh bermakna sebagaimana Ramadhan kita inshaAllah :') .

'' kulil haq wa lau kaana murran . berkatalah benar walaupun pahit ''

bip bip bop,
pipo ;)

2 comments:

  1. assalamualaikum pipo. thankz. haha.

    happy Eid Mubarak. jgn lupe datang rumah. :D

    ReplyDelete