Followers

Saturday, July 26, 2014

Jumpa Crush Semalam :3

Assalamualaikum and anneyeong ^_^

Semalam iftar 2.0 geng2 smkap. ramai laa jugak yang ade, terutamanya lelaki -,-. pompuan? adelaa dalam 7 orang hahah. taktau pulak boleh ajak bebudak selain geng kita. kalau tak dah lama kami ajak.

Semalam, kisah yang tiada henti.
masing-masing bila berjumpa, soalan yang wajib ditanya, "wehh, kau dah ade sesape?"
hahah. aku nak cerita pun pikir 2,3 kali
sebab even aku dah ade sesiapa pun,
selagi belum confirm, aku malas nak war-warkan
takut kecungdang di tengah jalan,
macam haritu.
eh haritu?
hm, cerita dulu. takperlu nak kenang kot :)

Semalam, crush aku datang ke iftar tu
crush zaman dolu-dolu
thought that he wouldn't come, but he did
tapi tu lah, cakap sepatah dengan dia pun tak
walaupun dia ade dah kat depan mata -,-
mungkinkah kerana kekok?
hm, mungkin juga.

Tiya. makin kurus dah dia pfftt!
satu usaha yang berbaloi! hahah.
can't wait to see you even slimmer :)

ameng. dan bangle. berisi gila dah depa
hahah bahagia mungkin
tapi nasib baik dia tahu dia dah berisi,
at least nanti dia akan usahakan untuk jadi tough balik
walaupun macam takpasti je bila.
hahah :P

wawa. dan anin
mereka semakin gorgeous
cantik macam datin
dan ramai peminat mungkin >.<

mereka.
everybody has their own story.
kalo nak cerita, malam ni pun belum tentu selesai sorg-sorg.
tapi, muka mereka bahagia
sebab dapat lepaskan rindu
well, SMKAP-ians are the best!
kerana apa?
panjang reason dia . 
tapi, saya bakal merindui kalian :')

#SelamatHariRaya :))

No comments:

Post a Comment