Followers

Monday, April 27, 2015

Pernah Cuba Untuk Move-on?

Ehemmmmm... Assalamualaikum semua :)

Maaf, kerana telah meninggalkan dunia blogger untuk kesekian lama. Bukan taknak beramah-mesra, tapi masa begitu mencemburui. Sangat. Tapi takpe, aku akan cuba untuk kembali aktif! kikiki :3

Hai kawan, sihat?
Masih ingat kisah aku tentang orang yang rapat dengan aku suatu ketika dulu? Well, aku ade contact dia few days after his birthday, dan ternyata dia terlupa tentang beberapa tahun yang melukakan ni. Terasa macam 'Aduh, sakitnya tuh di sini'. Nak salahkan dia, dia sendiri seorang yang short-term memory, so I decided to let him be, dan aku pun rasa macam biar jela kami macam ni. Tak mengapa kalau tak contact, as long as I know he is alive and happy without me, aku tumpang gembira :). Oh, I met him last month at UiTM Shah Alam! Hm, tak terniat pun nak jumpa dia sebenarnya tapi disebabkan dah alang-alang kat situ, so I gave him a call and yeah, kami berjumpa. 

Aku takcakap banyak dengan dia sebab bila baruje panggil nama dia, baru je nak borak dengan dia, kawan dia tetibe menyampuk dan teruskan chatting seolah-olah aku tak wujud. Hm. Terlupa ke dia kedatangan aku ni cuma sementara? Aku cuma nak pinjam 10 minit je daripada dia but it seemed that I did not deserve it. Takpelaa. Mungkin kawan dia tu fikir aku budak situ. Mungkin, so sebab tu laa dia sengaja mencipta conversation. Hm...

Talked about him, I will certainly cry. Bukan sebab aku tak move on, tapi mungkin sebab memori tentang dia menyentak-nyentak di kalbu *ecewahh. ayat nak ohsem je hahahah*. Mungkinkah kerana dia orang yang aku pernah sayang gegila? Hm. Mungkin. Tapi takpe, ni mungkin cuma hasutan syaitan supaya aku terus teringat kat ajnabi, so yeah, aku akan cuba lawan, ohyeahh!

...
Aku akan fikirkan cerita untuk entri yang seterusnya. Stay tuned ya!

afifah0hsem :)

No comments:

Post a Comment