Followers

Thursday, April 28, 2016

***
A: Hm, cemana nak buat ni eh? *berfikir*


Situasi berada di dalam kelas, sekolah rendah, tapi semua macam dah tinggi.


A: Weh, kau tau tak cemana nak buat benda ni?

O: Aku taktahu, aku mintak maaf.


A: *berlegar-legar dalam kelas*


Lalu, aku gi keluar kelas, nak tanya sesape je yang aku kenal untuk tolong aku. Lagipun, ni sekolah kan. Confirm ramai je yang aku kenal ihihi.


A: Eh, Putera! Putera! Putera Zurrahim! *waving hand at him*


Haa kan dah cakap, akan ada orang yang aku kenal kat sini :3. Tapi kenapa mesti Putera? Hm *thinking*


P: Eh, haa ye. kenapa?


A: *menggelabah* Kau boleh tolong aku tak? *dan soalannya pun diutarakan*


He helped me, dan suddenly cakap pasal suka. Eh?

P: Kau suka aku kan?


Aku diam.


P: Aku pun suka kau sebenarnya. So kiranya kita ni suka sama suka laa. So kira declare laa ni.


Aku terkedu.


P: Ok sayang, pergi dlu. Jaga diri eh. I love you! :*


Aku lambai je dia, tapi dalam hati rasa ragu-ragu. Bukan ke aku dah bertunang dengan Othman, so ni apa kes? Hm *thinking*.


*dan pipah pun terbangun daripada tidur*


***

Itu Putera. Putera Zurrahim. kawan sekolah rendah aku dulu. aku pernah crush ke dia :O. kitorang pulak tinggal setaman, memang kalau boleh setiap kali raya aku nak datang raya rumah dia. miang kan aku? :/ tapi dulu laa. ihihi. lepas habis sekolah, aku cuba tuk move on *flipping pin tudung*.

sekarang dah *mengira* seploh tahun kitorang takjumpa. hm. rindu pulak dengan semua :(. tapi kan, kenapa tiba-tiba aku dapat mimpi camni. aduhhhh *garu kepala*. Syaitonnirrajim datang mengacau. ish ish ish. 


Takpelah. samade kau baca benda ni nanti atau tak, aku tetap nak doa semoga kau dirahmati, diberkati, dan sukses selalu. InshaAllah, semoga berjaya ya! #fighting!

afifah0hsem 

No comments:

Post a Comment